Eksjö LanFörening
Du är inte inloggad.
ja? vilka spel vill vi spela? hur många? osv osv...![]()
Jag ställer lätt på Halo 2!
jag ställer också!
kan till och med tänka mig köpa halo2
ska man ta med xbox?
Jag tar med mig mitt Halo 2 Limited Edition
och 1-3 handkontroller men jag tar inte med mig mitt xbox, pga att jag ska sälja det snart...
Simon skulle vara bra om du kunde ta med dig ditt xbox och kanske någon eller några handkontroller. Mrfrenzy tar troligtvis med sig sitt xbox och halo 2. Och sen fixar han nätverket sa han ![]()
Senast redigerat av craler (2005-04-20 15:37:21)
oki ska nog gå bra... tror jag
kan ta med 2 dosor
oops.. ändrade planer, min lillebror ville ha något att göra över helgen så han vill så klart ha lådan hemma då
jonas klaga lite på honom i skolan
antagligen kan jag inte ta med det då så någon annan får ta på sig det ansvaret...
Senast redigerat av simon (2005-04-20 20:40:26)
Kanske att jag kan stjäla lådan ett par timmar över natten ![]()
Bara det blir av...
Jag får se om jag tar med den idag...kommer bestämma mig in i det sista
annars hämtar jag den på lördag
trist att det inte kom fler på ELFet så fler kunde ha lirat...där satt jag o zepto o spelade helt ensamma *snyft* va väl inte någon hit antar jag ![]()
Ja, vi får hoppas att det kommer flera deltagare på nästa lan! Något som föreslogs på årsmötet var att föreningen skaffar en eller flera konsoller. vilket inte är helt osannolikt att vi kommer göra ![]()
vilket lan pratar vi om här?
Hastati, det var ELF 22 som var i april 2005 som de talade om ovan. Nästa ELF 26 är 17-19 februari(2006
). Du kan anmäla dig här om du vill komma.
jag är redan anmäld:)
Gött
skulle man inte kunna ha halo2 turnering i elf27 jag kanske skulle kunna ta med mig mitt x-box om jag bara skulle veta att ingen skulle ha sönder det
Ta inte med det. Vet flera som åker dit i hopp om att nån tar med ett XBOX så de kan ta sönder det. Spara dina pengar istället ![]()
ok
Hasattattiattititittii: Jag tror nog Bongo skojade med dig, har du bara lite koll på det så ska det inte vara någon fara. ![]()
Jag har haft med mig spelkonsoler flera gånger som du säkert märkt och det har aldrig varit något problem.
Självklart skojjade jag. Trodde det var uppenbart
. Överdrev för att jag kan inte tänka mig att nån medvetet skulle ta sönder andras saker. Tanken att man är rädd att nån ska ta sönder saker man tar med ska inte behöva förekomma.