Eksjö LanFörening
Du är inte inloggad.
Som ni förhoppningsvis inte har missat så kommer ELF 22 att gå av stapeln den 22 April!
Vi kommer att ha en projektor i stora salen där vi kommer visa information om turneringar och annat. En annan i lilla salen där man kan chilla i soffan och titta på film eller specca matcher.
På lördagkvällen blir det grillning.
Har ni några andra önskemål?
Jag tycker det ska vara som min tv hemma. Porr 24/7.
Tillochmed när man äter? Sen kan ju "kiddsen" som fortafarande går i 7an fy snevriden sexualuppfatnig och allt vad det hetter. Men om vi gör som jag sa och bara vissar porr efter 23 så sover ju de små endå. ![]()
Jag vet inte om jag klarar mig med en sån kort dos av porr per dag ![]()
tack det låter bra mrfrenzy. det gäller att kompromissa. bara jag får se ![]()
Fotbollsturnering, pokerturnering, stäng av projektorn lördag/söndag morgon i lilla salen, stepmaniagrejen i stora salen, platsbokning.
Bra sammanfattat lagon. Femkampen som ni hade på ett ELF för ett tag sedan skulle inte vara fel att ha igen :p
Jag tycker det va mysigt med grillningen vi hade ELF22, men vi kunde dock ha grillat lite tidigare ^^ va lite kallt! o sen sänka priset lite, folk tyckte nog att det va lite dyrt...
Men en grillning måste vi ha igen iaf! ![]()
Om man ska få betalt för ketchupen och grillkolet när det är 3 som kommer och käkar så måste ju en hamburgare kosta typ 50 spänn.... Nästa gång får man nog ta med sig eget att grilla så står föreningen bara för grillen
Eventuellt kanske vi tar beställningar med förskottsbetalning - är det många då så blir det ju billigt
Bra ide MrFrenzy
Jag är på mrfrenzy's linje. Vi firrar grillarna, ni firrar det ni vill grilla. Enkelt.
Nästa gång blir det fan grillat till frukost varje morgon ![]()
Denna tråden är till för idéer till ELF 22 som redan har varit. Jag stänger tråden och ni får skriva era idéer här istället.